XLI sesja 24 stycznia 2018
XLI zwyczajna sesja Rady Miasta Lubawa
sala sesyjna Urzędu Miasta Lubawa, godz. 9:30
24 stycznia 2018 r.
1. Otwarcie, stwierdzenie prawomocności i przedstawienie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta w okresie między sesjami.
4. Informacja Burmistrza Miasta dotycząca wyznaczenia podmiotów, na rzecz których skazani mogą wykonywać prace na cele społeczne.
5. Podjęcie uchwał w sprawach:
a) zmieniająca Uchwałę Nr XXII/177/2016 Rady Miasta Lubawa w sprawie utworzenia gminnej jednostki organizacyjnej oraz nadania Statutu,
b) w sprawie ustalenia czasu przeznaczonego na realizację bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki w przedszkolach oraz określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat w przedszkolach prowadzonych przez Gminę Miejską Lubawa,
c) w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Miejskiej Lubawa dla publicznych i niepublicznych: szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego,
d) przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miejskiej Lubawa w 2018 r.”,
e) zmiany Uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu korzystania z placów zabaw oraz Regulaminu korzystania z Parku miejskiego „Łazienki Lubawskie”,
f) przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Lubawa dla dzielnicy przemysłowej w odniesieniu do części dz. ew. nr 228 obr. 0001,
g) nadania nazwy ulicy na terenie miasta Lubawa,
h) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Lubawa na lata 2018 – 2039,
i) zmian w budżecie miasta Lubawa na 2018 rok.
6. Przyjęcie sprawozdań z wykonania zadań przez Radę i jej Komisje wynikające z Planów pracy za rok 2017.
7. Pytania i wolne wnioski.
8. Odpowiedzi na pytania i wolne wnioski.
9. Zamknięcie obrad.