Zajęcie pasa drogowego
Wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego
Wymagane dokumenty :
1. Należy złożyć wniosek o wydanie przedmiotowej decyzji:
-
Wniosek o wydanie decyzji zezwalającej na umieszczenie urządzeń infrastruktury w pasie drogowym
-
Wniosek na zajęcie pasa drogowego na cele prowadzenia ogródka konsumpcyjnego
-
Wniosek na lokalizację urządzeń infrastruktury w pasie drogowy
Miejsce złożenia dokumentów :
Referat Inwestycyjny Gospodarki Mieniem Komunalnym i Geodezji.
Termin i sposób załatwienia sprawy :
Wydanie przedmiotowej decyzji następuje:
- Nie później niż w ciągu miesiąca.
- Sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia doręczenia wniosku
Opłata :
- Stawki opłaty za zajęcie pasa drogowego przedstawiają uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na terenie miasta Lubawa:
-
Uchwała zmieniająca uchwałę Nr XI1042011 Rady Miasta Lubawa z dnia 5 października 2011r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych
Zapłaty opłaty za wydaną decyzję należy dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Lubawa nr 73 8832 0001 1001 0000 0332 0001, albo bezpośrednio w kasie Urzędu Miasta Lubawa. Termin uiszczenia opłaty wynosi 14 dni od dnia, w którym przedmiotowa decyzja stała się ostateczna.
Jednostka odpowiedzialna :
Referat Inwestycyjny Gospodarki Mieniem Komunalnym i Geodezji
pokój nr 4,
tel. (89) 645 53 00 wewn. 33
Podstawa prawna :
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.: Dz.U.2016.23 t.j. z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j.: Dz.U.2016.1440 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j.: Dz.U.2016.1827 z późn. zm.)